Компанія Toyota планує масовий перехід на електротягу, починаючи з наступного року. Віднині, згідно обіцянок виробника, вони сконцентрують зусилля на вдосконаленні та популяризації електричних моделей. Разом з тим, існуючі умови продажу та оренди роблять неможливим домінування класичних електромобілів на сучасному етапі – визнають представники виробника.
Протягом багатьох років у компанії уникали електромобілів, направляючи зусилля на випуск класичних авто з двигуном внутрішнього згоряння та гібридів. Тепер вони обіцяють, що вже в 2025 році всі моделі будуть мати електричну або гібридну версії. Всього у найближчому майбутньому для різних ринків буде розроблено десять моделей електромобілів, серед яких шість – глобальні, створені на платформі e-TNGA.
Вже у 2020 році японці обіцяють почати випуск автомобілів на новій універсальній платформі для автомобілів. На її основі планується створити шість нових моделей, серед яких:
- Великий («повнорозмірний») позашляховик
- Середньорозмірний позашляховик
- Мінівен
- Седан
- Кросовер
- Компактний міський автомобіль
Деякі моделі випускатимуться у співробітництві з іншими брендами. Наприклад, компактне авто розроблятиметься разом з Suzuki та Daihatsu, а середньорозмірний кросовер – разом з Subaru.
За прогнозами компанії, до 2030 року більшість автомобілів як у власності, так і в оренді будуть мати електричний привод, реалізований у той чи інших спосіб. До середини століття класичних машин з двигуном внутрішнього згоряння майже не залишиться, а на ринку домінуватимуть гібриди. Поряд з електромобілями будуть розвиватися та ставати дедалі популярнішими водневі автомобілі на паливних комірках, проте навіть у 2050 році ні перші, ні другі не стануть повноцінними конкурентами для гібридних автомобілів. Що стосується «повних» та Plug-in гібридів (останні можна заряджати від розетки, перші - ні), то з 2030 до 2050 року вони будуть приблизно рівними по питомій вазі на ринку, хоча сьогодні «повні» гібридні моделі значно попереду.
Представники Тойоти пояснюють, що для розвитку та популяризації електромобілів потрібно ще багато зробити. В компанії бачать свою місію у створенні нових, якісних та надійних моделей, у збільшенні терміну служби та у забезпеченні можливості повторного використання акумуляторів. Тойотівці готові створювати сприятливі для електромобілів умови, в тому числі, впроваджуючи нові бізнес-моделі. Цілком ймовірно, що одним з інструментів такої боротьби за безпечне майбутнє стане стимулювання ринку оренди, каршерінгу та лізингу електричних і гібридних автомобілів.
Одне з основних завдань, які ставлять перед собою у Toyota в перспективі до 2050 року, - це нульовий СО2 слід у власному бізнесі. Для цього в компанії вдосконалюють нові моделі, власні виробничі процеси, а також компенсують наявні викиди за рахунок дій, направлених на захист навколишнього середовища.
Перші моделі з лінійки електромобілів Тойота були представлені публіці в першій половині 2019 року на автомобільній виставці у Шанхаї (Китай). Ними стали C-HR та IZOA.
Нова платформа e-TNGA, на основі якої у найближчому майбутньому планують розробити шість нових моделей, має багато схожого з універсальною платформою MEB від компанії Фольксваген. Вона допускає створення транспортних засобів різних типів та розмірів, з переднім, заднім або повним приводом (двомоторна компоновка), а також допускає встановлення акумуляторних батарей різних розмірів та ємності.
А ще, на відміну від більшості конкурентів, тойотівці велику увагу приділяють ультракомпактним транспортним засобам на електротязі, які через малі розміри та специфічну конструкцію не є автомобілями. Вони будуть особливо затребувані у якості прокатних транспортних засобів, для каршерінгу та короткострокової оренди.
Поки епоха електромобілів ще не настала, в компанії продовжують працювати над зручними, практичними надійними та порівняно недорогими гібридними автомобілями. Оренда авто у компанії LeoDrive дозволяє користуватись такими авто вже сьогодні. Звертайтесь у наш офіс у Львові чи зателефонуйте, щоб взяти авто на прокат (Toyota RAV4 Hybrid) на привабливих умовах.