Електротяга – хайп і драйвер автопрому

Який зв’язок між хайпом і електроприводом? І те, і інше на даний момент є одним з найефективніших інструментів виконання певних функцій. А коли такий привод є темою хайпу – то й поготів.

 

Електропривод або електротяга

 Це спосіб приведення в дію механізмів з допомогою електромоторів. Більшість людей легко назве як мінімум кілька варіантів такого приводу: мотори гібридних автомобілів і електромобілів, моторчики двірників, склопідйомників і регулювання положення крісел та інші. І це тільки у автомобільній галузі.

 

 

 Хайп – це агресивний різновид реклами (можна назвати її «суперреклама»), яка не просто інформує про певний товар, а й формує у споживача потребу купити цей товар. В сучасних умовах такий прийом широко використовують світові гіганти (в тому числі виробники електричних та гібридних автомобілів) для просування своїх продуктів.

 

У світлі свіжих подій може здатися, що популярність електрокарів та гібридних авто є результатом такої от агресивної реклами, а не наслідком очевидних переваг електромоторів. Частково так воно і є. Бо, наприклад, компанії Tesla було б важко привернути до себе увагу, не використовуючи агресивні, провокуючі, унікальні теми, щоб донести інформацію про свій товар до публіки. Ось, наприклад, тема з виводом на космічну орбіту родстера з «водієм» - чудовий приклад того, що іноді реклама немає нічого спільного з потребами споживачів:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ix1tnxKzNx4

 

А свіжий пікап від тієї ж компанії (Tesla Cybertruck) – це справжній «хайп у квадраті». По-перше, будь-яка презентація від цієї компанії та Ілона Маска зокрема – це завжди інформаційна бомба. Чоловік зумів створити собі такий імідж. По-друге, дизайн цього автомобіля – тема, яка не може залишити байдужим. Цей зовнішній вигляд або люто ненавидять, або готові молитися на нього. По-третє, «броньовані» вікна, які просто під час презентації легко розбиваються невеликою сталевою кулькою. Чи, може, така подія під час презентації такого рівня – це випадковість?

 

https://www.youtube.com/watch?v=q4BP3UG2Bus

 

 Як би там не було, але Маск і його компанія добились свого: про них говорять і пишуть у всьому світі, а оплот споживацької ідеології (у особі автомобільного ринку США) сформував близько 250 000 попередніх замовлень на автомобіль протягом першого тижня після презентації.

 

Не виключено, що значна частина серед численних замовлень – заявки прокатних операторів (оренда гібридних авто), яким потрібні порівняно недорогі, економні, надійні та популярні транспортні засоби, які до того ж мають міцний кузов, який непросто пошкодити.

 

Споживачі «з холодною головою» обережніше ставляться до таких продуктів і часто обирають компромісні варіанти, наприклад, гібридні автомобілі або ж дострокову оренду тих же електромобілів. Але тема електричного хайпу у світовому автопромі грає на руку всім:

Іншим виробникам:

Споживачі отримують більше інформації про переваги електромоторів, тому частіше звертають увагу на альтернативу старим технологіям – повністю електричні чи гібридні автомобілі, хоч і не від ініціатора хайпу

Покупцям:

Їм не потрібно шукати інформацію – вона сама іде до рук. Згодом покупці можуть обрати динамічніше, економніше та безпечніше для довкілля гібридне авто чи електрокар

Урядам країн 

Які не видобувають нафти: при помітному скороченні споживання пального по країні зменшується її залежність від зовнішніх постачальників. Для цього також стимулюють розвиток громадського транспорту, каршерінг та оренду автомобілів

 

 

Чому електротяга є драйвером сучасного автопрому?

 

Тому що на сьогодні це чи не єдиний інструмент, який забезпечує можливість подальшого розвитку. Природа будь-якого прогресу передбачає покращення по певних ключових параметрах. У випадку з автомобілями такими параметрами є швидкість, динаміка, витрата пального, об’єми шкідливих викидів, надійність. Класичні двигуни внутрішнього згоряння, на відміну від гібридних силових установок, практично вичерпали себе у цьому сенсі. Останнім часом вони ставали все більш складними (зростала кількість деталей та міра форсування), а тому менш надійними та дорогими у виробництві. Комбінування порівняно простих по конструкції чотирициліндрових двигунів (до яких повернулися більшість виробників) з електродвигунами дозволило продовжити рух у потрібному напрямку з очевидним покращенням по всіх ключових показниках.

 

Хайп «грає на руку» електриці в автопромі. Хоча електропривод сьогодні – це і є хайп. І так, електропривод – найпотужніший із драйверів галузі. Спробуйте його.

 

Щоб відчути всі переваги комбінованого приводу – візьміть в подобову оренду гібридний японський кросовер Toyota RAV4 Hybrid у Львові. Для цього достатньо написати, зателефонувати чи завітати у офіс LeoDrive.