+380739001199

15 років на одному авто – норма

Як часто міняти автомобіль?

Змінювати автомобіль кожні три-чотири роки вважається ознакою добробуту серед багатьох українців. Наші співвітчизники часто говорять про те, що у багатих країнах нове авто купують всього на кілька років, після чого без жалю від нього позбуваються. Насправді ж не тільки розважливі та бережливі німці (чи інші європейці), але й відомі марнотратністю американці у більшості випадків продають машини тоді, коли вони починають «тягнути гроші», або коли їхній пробіг чи вік свідчать про те, що незабаром такий момент настане.

 

Більшість майже нових та порівняно недорогих автомобілів з Європи, які згідно з інформацією в оголошеннях «не биті, не фарбовані», насправді відновлені після ДТП чи затоплення. Автомобілі з невеликим пробігом і у хорошому стані майже завжди продаються по відповідній ціні та серед родичів чи знайомих. Причому відбувається це дуже швидко.

 

15 років на одному оавто

 

Статистика

Близько третина всіх автомобілів, які були взяті новими в оренду чи лізинг в США, повертались протягом перших двох-трьох років. Звідси напрошується висновок, що американці прагнуть міняти автомобілі майже так само часто, як свої телефони. Разом з тим, в країні залишається справді багато прихильників відповідального користування, котрі володіють транспортними засобами від їхнього придбання в автосалоні і аж до утилізації чи звалища. Причина в тому, що підтримання якісної, хоч і не нової машини в робочому стані майже завжди обходиться дешевше, ніж орендні платежі за користування новеньким авто, яке щойно зійшло з конвеєра. Платежі по кредитах на придбання авто в США розтягуються в середньому на сім-вісім років, і більшість розважливих покупців зацікавлені, щоб транспортний засіб нормально функціонував якомога довше цього періоду, адже саме тоді користування ним є найдешевшим.

Статистичні дані, зібрані у США, є цікавим свідченням того, що багато покупців прагнуть придбати надійне авто з прицілом на безтурботне володіння ним протягом наступних 10-15 років.

 

 

Оренда ато у Львові

 

 

Компанія iSeeCars.com (Бостон, Массачусетс) з метою знайти моделі автомобілів, якими власники володіють найдовше, дослідила більше 650 тисяч угод купівлі-продажу на вторинному ринку. В результаті отримали список з п’ятнадцяти моделей, які найчастіше служать своїм власникам по півтора десятиліття і більше. За результатами дослідження середній термін володіння автомобілем в США становить майже сім років.

 

Автомобілі, якими користуються найдовше

Серед 15 моделей, якими американці володіють найдовше, всі є імпортованими до США, а дев’ять з них (тобто майже дві третини) – моделі Тойота. Серед інших зазначені Хонда (три моделі, якщо враховувати суббренд Акура), а також по одній моделі Ніссан, Субару та Фольксваген.

 

  1. Toyota Highlander – досить велике за українськими мірками авто, яке є нормою для США. Близько 18% його власників користуються цим позашляховиком по 15 і більше років. Це майже втричі більше, ніж в середньому по ринку.
  1. Toyota Sienna – місткий та габаритний мінівен, популярний у Північній Америці. Завдяки зручності та надійності більше 17% покупців не бажають розлучатися з ним раніше, ніж через півтора десятиліття після придбання. Оренда авто цієї моделі також надзвичайно популярна серед мандрівників.
  2. Toyota Tundra – величезний пікап, популярний не лише серед фермерів, але й серед мешканців міст. Трохи вища ніж у конкурентів початкова ціна з надлишком компенсується його витривалістю та можливістю безпроблемної та тривалої експлуатації.
  3. Toyota Prius – його купують, бажаючи скоротити власні витрати та дбаючи про екологію. П’ятнадцять відсотків власників залишають Пріус у себе на п’ятнадцять і більше років. Модель є лідером в сегменті оренди авто для бізнесу.
  4. Toyota RAV4 – практичний та надійний кросовер, зручний у будь-яких умовах. 14,3% покупців користуються автомобілів навіть через півтора десятиліття після його Toyota Rav 3придбання. Цей показник є вдвічі кращим від середнього по ринку. Якби враховувати всіх власників, які експлуатують RAV4 до десяти років, він виявився б ще значно вищим. Надійний та зручний RAV4 часто беруть в довгострокову оренду та лізинг як корпоративний автомобіль.
  1. Honda Odyssey – головний конкурент великого мінівена від Тойоти. Майже тринадцять відсотків власників користуються ним протягом як мінімум півтора десятиліття.
  2. Toyota Sequoia – повноприводний ісполін, потужний та надійний. Цілком ймовірно, що і два-три десятиліття для нього – далеко не межа. Довго ним користуються 12,6% власників, що майже вдвічі більше середнього по ринку.
  3. Toyota Tacoma – 12,4% власників продають його не раніше, ніж через півтора десятиліття.
  4. Honda CR-V – 11,9% довготривалого користування, що в 1,7 раза вище, ніж в середньому по ринку. Багато покупців користуються цим практичним кросовером довше, ніж перебувають у шлюбі.

 

  1. Toyota Avalon – великий та комфортний седан, з яким також не поспішають розлучатись.
  2. Acura MDX – це ніби преміум-варіант Honda CR-V, який вартий того, щоб його любити та їздити на ньому протягом довгого часу.
  3. Toyota Camry – порівняно недорога Тойота, яка своєю надійністю підтримує імідж виробника.
  4. Subaru Forester – доступний по ціні кросовер, який зберігають в сім’ї на довгий час близько 11,7% покупців.
  5. Nissan Frontier – аналог відомого у нас Nissan Navara, який серед «довгожителів» з’являється в 1,6 раза частіше, ніж більшість інших авто.
  6. Volkswagen Golf – єдиний європейський представник рейтингу. Кожен десятий американець залишає його у своєму гаражі на півтора десятиліття і більше.

 

 

Volkswagen Golf

 

Рейтинг дуже прозоро вказує на те, що автомобілі Тойота значно частіше ніж інші задовольняють потреби власників настільки, що останні не бажають розлучатися з ними протягом тривалого часу. І це при тому, що продати автомобіль Тойота в США – не проблема, адже вони є чи не найліквіднішими автомобілями і на вторинному ринку.

 

LeoDrive пропонує оренду автомобілів Тойота у Львові. У нас ви можете взяти на прокат гібридну версію кросовера Тойота RAV4 на привабливих умовах.