Китай та «зелені» транспортні засоби

Китай та китайська економіка у останньому столітті знаходяться у ролі тих, хто наздоганяє. Піднебесна рідко створює проривні технології, які змінюють світ. Замість цього вони копіюють вдалі, перевірені рішення та впроваджують їх у себе. Завдяки цьому вдається зекономити на дослідженнях та розробці, направляючи кошти на інтенсивне зростання. Швидке освоєння та агресивна експансія – найсильніші особливості китайського бізнесу, по яких йому нема конкурентів у всьому світі.


Протягом 2018 року в Китаї було реалізовано майже три мільйони альтернативних транспортних засобів власного виробництва, серед яких пасажирські та комерційні (вантажівки, автобуси та ін..) моделі з електроприводом.

 

Китай та «зелені» транспортні засоби -1


Для зручного пересування по місту компанія LeoDrive пропонує рент авто (Львів). Замість шукати на OLX оренду авто – звертайтесь до нас, щоб отримати привабливі умови, якісні автомобілі та доброзичливе обслуговування.


Що таке New energy vehicles?


До категорії New energy vehicles відносять всі транспорті засоби індивідуального та комерційного призначення, які використовують електроенергію як єдине чи одне з джерел енергії. Тобто, у контексті, який нас цікавить, до них належать гібридні автомобілі типу Plug-in та електромобілі на батареях або паливних комірках. Це поняття введене китайським урядом, щоб визначити які транспортні засоби підпадають під програму державного субсидування.


У випадку з так званими New energy vehicles все відбувається по класичному сценарію. Поки Японія, США та Європа титанічними зусиллями просували новий тренд, китайці «спали», а починаючи з 2013 року почалось шалене зростання, яке зробило Піднебесну найбільшим виробником та споживачем альтернативних транспортних засобів у світі. Проте, з розрахунку на кількість населення, насиченість китайського ринку «зеленими» автомобілями все ще є дуже низькою.

 

Китай та «зелені» транспортні засоби -2

 

Виробники


Компанія BYD Auto сьогодні є найбільшим у світі виробником автомобілів типу Plug-in (тобто тих, які можна заряджати від розетки). Незважаючи на пізній старт, вона стала другим найбільшим у світі виробником електромобілів ще у 2016 році. Саме її основні моделі отримали найбільше субсидій від китайського уряду.


Моделі

 

  • BYD Qin – гібридний седан ком пакт-класу, який два роки поспіль утримував позицію лідера в продажах автомобілів з альтернативними силовими установками. Він здатен долати до 70 км виключно на електротязі, а у парі з двигуном внутрішнього згоряння робить зручними подорожі на довгі дистанції. Також існує повністю електрична версія моделі з дальністю пробігу до 300 км на одній зарядці. Показово, що цей гібрид став конкурентом для іншої моделі компанії - BYD F3DM, у якому бензиновий та електромотор були поєднані ще раніше. Перше покоління BYD Qin було обладнане 1,5-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом та двома електромоторами потужністю 110 кВт, а також автоматичною 6-ступеневою трансмісією типу DCT.

Китай та «зелені» транспортні засоби -3

 

  • BYD Tang – гібридний кросовер, який став найбільш продаваним автомобілем New energy у 2016 році. Він був створений на базі моделі BYD S6. Перше покоління було обладнане бензиновим 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом та двома електромоторами потужністю 110 кВт. У другому поколінні на задню вісь встановили новий електромотор потужністю 180 кВт (240 к.с.). До застосування державних пільг ціна зарядженого гібридного кросовера в Китаї складає близько 48 000 доларів США.

Китай та «зелені» транспортні засоби -4

Технології


Китайський бізнес традиційно копіює успішні напрацювання. У випадку з гібридними та електромобілями найбільшими донорами технологій стали Toyota та Renault-Nissan. На основі японських та європейських моделей були створені «власні» розробки, які успішно продаються та випробовуються в основному на місцевому ринку.


Показовим є прагнення Китаю «перескочити» ланку у вигляді традиційних гібридів та освоювати одразу масове виробництво електромобілів. На відміну від більшості інших країн, у Піднебесної є для цього підстави. Країна володіє достатніми запасами мінеральних ресурсів, необхідних для виробництва акумуляторів, а також відповідними виробничими технологіями та виробничими потужностями.


Оренда


Протягом останнього десятиліття у Китаї відпрацьовували технологію байкшерингу, тобто сумісного користування велосипедами. Тепер настає черга автомобілів. Дана форма короткострокової оренди автомобілів стає все привабливішою у зв’язку з існуючими екологічними проблемами, розвитком парку гібридних та електромобілів, а також загальним курсом китайського уряду.


Компанія LeoDrive пропонує оренду гібридних кросоверів Toyota RAV4 для туристичних та ділових поїздок на авто по Львівській області. Зателефонуйте до нас та замовте авто на зручний для вас час та на вигідних умовах.